Dobra vizitka mora posredovati celotno podobo vašega podjetja – kar ni preprosto, glede na to, da je velikost vizitke le 90×50 mm.
Ne morete pričakovati, da vaša vizitka pove celotno zgodbo o vašem podjetju. Kar lahko pričakujete, je, da predstavi profesionalen videz, ki si ga bodo ljudje zapomnili. Barva, besedilo in tekstura imajo veliko opraviti s privlačnostjo vizitke in zmožnostjo prenosa slike vašega podjetja.
Uporabite zdrav razum, ko oblikujete vizitko.
Če vaše podjetje trži na primer otroške igrače in igre, lahko poskusite uporabiti svetle, osnovne barve in besede, napisane v otroški pisavi. Po drugi strani, če vodite finančno svetovalno podjetje, potem želite, da vaša vizitka prenaša strokovnost in zanesljivost, zato se držite tradicionalnega videza, kot je črno tiskanje na sivem, bež ali belem ozadju.
Seveda profesionalni oblikovalci trdijo, da podjetniki ne bi smeli poskušati samostojno oblikovati vizitke, vendar pa mnogi lastniki podjetij, ki nimajo denarja, nimajo druge izbire.
Najboljša praksa: Oglejte si vse vizitko, ki jih prejemate in posnemite vizitke, ki so vam všeč. Mogoče imate več možnosti, če ste v ustvarjalskem poslu, vendar na splošno upoštevajte naslednje nasvete:
- Uporabite svoj logotip kot osnovo. Naj bo to največji element na vizitki.
- Naj bo preprosto. Ne vrinite preveč podatkov na vizitko.
- Vključite osnove — vaše ime, naslov, ime podjetja, telefon, e-pošto in spletno stran.
- Prepričajte se, da je pisava zlahka berljiva.
- Držite se eno do dveh barv.
Ko enkrat imate vizitke, jih izkoristite največ, kar se da:
- Vedno dajte ljudem več kot eno vizitko (tako jih lahko dajo drugim).
- Vizitko vključite v vse korespondence.
- Vizitke nosite vedno s seboj za vsak primer.
Sorodno: 5 razlogov, zakaj so vizitke v digitalni dobi še vedno pomembne
Ni potrebo, da so poslovne vizitke dolgočasne. Če vaša industrija dovoljuje za malo ustvarjalnega čuta, potem je tukaj nekaj idej, ki jih je vredno poizkusiti:
- Uporabite vizitko velikosti 180×100 mm, ki se lahko prepognejo (kot majhna brošura), vizitke narejene iz plastik ali s potiskane s slikami.
- Čeprav so bolj standardne od standardnih vizitk, dobijo večjo pozornost vizitke ne-tradicionalnih oblik. Poskusite vizitko v obliki medvedka za varstvo otrok ali obliko torte za slaščičarno.
- Papir s teksturo lahko vizitki doda dodatno pozornost kot tudi barvni papir. Na splošno se držite svetlih papirjev, ki povečujejo berljivost.
- Termografija, proces, ki ustvarja dvignjen, sijoči tisk doda dodaten interes vizitki. Relief in žigosanje sta postopka tiskanja, ki lahko naredita vašo vizitko bolj privlačno.
Zaključek
Upamo, da vam bodo našteti nasveti pomagali pri oblikovanju kreativnih in učinkovitih vizitk za svoj posel. V kolikor, pa mislite, da je vaš čas bolj izkoriščen na drugih področjih, lahko stopite v stik z nami in izdelali vam bomo vizitke natančno po naročilu.
Želim si izdelavo vizitk, ki pritegnejo pozornost
Za izdelavo kreativnih vizitk, ki učinkovito tržijo vašo storitev nas kontaktirajte. Tu smo za vas.