Poslovna darila: Skrivnost dajanja najboljših poslovnih daril

Poslovna darila: Skrivnost dajanja najboljsih poslovnih daril

Vedno je dobro, da strankam pokažete svojo hvaležnost. Če si vzamete čas in presenetite svoje stranke, ko to najmanj pričakujejo, boste izstopali.

Verjetno se sprašujete, kaj bi podarili svojim poslovnim strankam ob koncu fiskalnega leta, ko je čas obdarovanj tudi v družinskem krogu. Če niste prepričani, kako se lotiti podarjanja izvirnih poslovnih daril in promocijskega materiala, si oglejte nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali dvigniti ugled in zaupanje vaših strank. Poglejmo, kako boste ohranili vaš poslovni ugled, ne da bi pretirano prekoračili željen proračun.

Odgovor je DA

Če se sprašujete ali je dobra ideja, da svojim strankam podarite poslovna darila je odgovor zagotovo DA! Mnogi se sprašujejo zakaj? Preprosto zato, ker je dobro, da svojim strankam pokažete hvaležnost. Seveda ste jim zagotovili veliko dodane vrednosti s svojimi storitvami, toda lep znak spoštovanja lahko resnično pokaže, da vam ni vseeno. Torej, če je vaše vprašanje “ali naj to storim”, je odgovor pritrdilen.

Pokažite svojo osebno plat

Bodite previdni, saj morate še vedno biti profesionalni. V mnogih primerih se lahko vaši najboljši nameni ne izkažejo kot dobra odločitev. Prvič, ne želite si, da vaša darila končajo v košu za smeti, ker delujejo preveč generično in neosebno. Prav tako ne želimo podariti nečesa, ki bi s svojo naravo kričalo po pozornosti. Pametno je, da vaša darila delujejo premišljeno in osebno, torej namenjeno prejemniku. Dve najboljši darili, ki sem jih podaril prijatelju in njegovi ženi, sta bila poseben odpirač za vino in kvaliteten jedilni pribor, na katerih je bil graviran priimek njune družine. To pa je osebno darilo! Prijatelj mi pravi, da njegova žena sprašuje po osebi, ki je podarila darilo. Ne o poslu, temveč o osebi. Naj poudarim še enkrat, darilo je imelo gravirano njuna imena in priimek in ne logotip podjetja. Ni prav nič čudno, da njegova žena tako radovedna, saj je na darilu vključeno tudi njeno ime.

Naj ne bodo promocijska

Mnoga podjetja pošiljajo svojim strankam darila, ki vključujejo njihovo ime in logotip. To ni pravo darilo, temveč marketinški izdelek.

“Ne pretvarjajte se, da je darilo namenjeno prejemniku”, pravi John Ruhlin, avtor knjige Giftology. Še en primer vodilnega govorca Joeya Colemana: “Če podarjate darila brez pravega pomena, potem vključite vaš logotip”. Na ta način bo oseba, ki bo vzela darilo iz smeti, vedela kdo ga je podaril”.

Bodite kreativni

Če je vaša stranka navdušen igralec golfa, potem lahko pomislite na to, da mu pošljete en ducat žogic, ki jih bo hitro izgubil med igro. Namesto tega raje podarite nekaj, kar bo uporabljal dlje časa. Na primer, lahko bi podarili napravo za vadbo udarcev, ki jo lahko uporabljamo v zaprtih prostorih. Vključili bi lahko tudi vrečko za žogice, ki je potiskana z besedilom “Če igrate golf tako profesionalno, kot vodite podjetje, so tri žogice za golf verjetno dve več, kot jih potrebujete”.

Povezano: Graviranje na poslovna darila

Ne bodite ceneni

Razmislite o tem, koliko lahko rutinsko potrošite, ko nekoga peljete na lepo kosilo, ki lahko to pozabi že naslednje jutro. Vendar, ko gre za darila, podjetja poskušajo ugotoviti, kako čim manj zapraviti. Če je vse v vašem podjetju odlične kakovosti, ne bodite ceneni, ko gre za prikaz vaše hvaležnosti. V tem primeru bi bilo bolje, da ne pošljete ničesar kot nekaj generičnega.

Vendar tudi ni treba porabiti celotnega proračuna samo za darila. Lahko pošljete videoposnetek svoje ekipe, kjer poveste, da vam je všeč delo z njimi. Lahko tudi pošljete fotografijo svoje ekipe z belim ozadjem medtem, ko razpravljajo o projektu. Ti osebni dotiki so odlični načini za ustvarjanje trajnega dotika.

Pokažite hvaležnost skozi celotno leto

Ruhlin ugotavlja, da je čas, kdaj podarjamo darila, prav tako pomemben kot kakovost.

Popolnoma naravno je, da pomislimo na pošiljanje daril ob praznikih. Ampak, morda boste želeli ponovno razmisliti. Praznična sezona je ironično najmanj učinkovit čas za poslovna darila. Bodite hvaležni skozi celo leto. Namesto tega počakajte in pošljite darila za poslovne partnerje ob nepričakovanem času, da boste podarili nekaj nepozabnega.

Če si vzamete čas, da cenite svoje stranke, ko to najmanj pričakujejo, boste izstopali. Če pokažete, da ste si vzeli dodaten čas, da bi darilo prilagodili prejemniku, bodo cenili vašo premišljenost. Če vržete nekaj čez ograjo, ko vsi ostali počnejo isto stvar, ne bodite presenečeni, če konča v smeteh.

Še nekaj, medtem, ko se zahvaljujete pomembnim ljudem, boste morda želeli tudi prepoznati in ceniti svoje zaposlene. Premišljeno darilo bi bilo celo bolj cenjeno kot enaka vrednost v denarju.

Ne uporabljajte daril kot podkupnine

Tudi vsaka potencialna ali obstoječa stranka si ne zasluži darilo ali hvaležnost. Ne pozabite, da darilo ne bi smelo biti videno kot podkupnina. Spoštujte omejitve in pravila, ki jih določi organizacija prejemnika. Večina vladnih uslužbencev ne more sprejemati veliko v obliki daril. Vendar, za pravo razmerje vam lahko pravo darilo pomaga izstopati, ne glede na to, če ste kandidat za zaposlitev ali obstoječa stranka.

Zabavajte se

Praznično nakupovanje je lahko stresno in drago, vendar ni nujno. Ni vam potrebno zapraviti preveč denarja ali izgubljati živcev med iskanjem popolnega darila. Z malo načrtovanja in ustvarjalnosti, lahko podarite darilo, ki ustvari trajen vtis. Torej je tudi malo zabave povsem zaželeno.

Želim podariti osebno darilo

Graviranje osebnih sporočil na izdelke. Potrebujete pomoč ali nasvet s poslovnimi darili?

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja