3 bistri delovni namigi za podjetnike

3 bistri delovni namigi za podjetnike

Že od našega otroštva so nas prepričali, da je vsakdo, ki trdo dela končni zmagovalec v življenju. Brez dokaza te izjave jo sprejemamo kot resnično in primerno temu tudi zastavimo naše cilje. Na primer, ko smo bili v šoli smo mislili, kdor se je najbolje učil oziroma je posvečal največ časa knjigam, bo na koncu tudi najboljši. To je dejansko res v šoli kot scenarij, kjer se ustvarjalnost pogosto odvrača in spodbuja učenje po šolskem sistemu.

Za podjetnika, trdo delo ni dovolj. Končno niste več v nadzorovanem okolju, kot je bilo v šoli. Ni pravil in predpisov, ki jih je treba upoštevati. Ustvarjalnost in iznajdljivost sta izrednega pomena za uspešnega podjetnika. Torej, trdo delo se ne obrestuje več kot v šoli. Novi koncept: DELAJ PAMETNO.

Čas je omejen in vsakemu je dodeljena enaka količina v enem dnevu. Danes je trdo delo postalo sinonim za naporne delovne ure brez kakršnih koli pozitivnih rezultatov. Medtem, ko delati pametno pomeni uporabo vseh razpoložljivih virov za čim boljši rezultat. Za podjetnika so omejeni viri vedno izziv za delo, torej morajo nujno uporabljati pametne rešitve. Tukaj so trije pametni namigi, ki vam bodo pomagali v vašem podjetniškem potovanju:

 

Zastavljanje realih ciljev

Prva stvar, kar se tiče delati pametno je zastavljanje realnih ciljev. Delati pametno pomeni vizualizacija ciljev, ki jih je mogoče doseči v določenem časovnem obdobju. Razlika med trdim delom in delati pametno je v tej ključni točki. Delavci, ki trdo delajo ne zastavljajo ciljev in tarč. Samo delajo v upanju, da bodo dosegli tisto, kar želijo. Ampak delati pametno pomeni zastavljanje dosegljivih ciljev, pregledovanje in ponovno pregledovanje teh ciljev na dnevni ravni. Šele ko določite kaj želite doseči in zastavite cilje, lahko to tudi storite.

 

Razpolaganje s časom

Podjetnik mora delati ogromno časa in je zato težko najti čas za družabne dejavnosti in zabavo. Kljub temu smo vsi družabna bitja in moramo najti čas, da preživimo z družino, prijatelji, ter izleti in drugimi aktivnostmi, ki nas osrečujejo. Enostaven način za dosego tega je ločevanje časa za te različne dejavnosti, ki niso povezane z delom.

Na primer vzamemo si lahko čas v petek zvečer za družino in prijatelje, nedelja za potovanje v nove kraje in raziskovanje ali dan v tednu za sprehajanje po parku. Potem boste lahko dosegli ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem, ki ga podjetniki zelo težko vzdržujejo. Če ni bilo mogoče iti na dan, ki ste ga imeli za določeno aktivnost, lahko to zamenjate za kateri koli drugi dan v mesecu. Toda naredite vse potrebne stvari, da bi imeli dobro ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem.

 

Strategija za e-pošto in družabne medije

E-pošta je lahko zelo moteča in morilec produktivnosti. Razmislite o tem, delate na pomembnem projektu in nenadoma dobite pošto. Odprli jo boste in začeli razmišljati ali želite odgovoriti ali ne. V obeh primerih se morate ponovno posvetiti svojemu delu. Ponavljajoči se dogodki so res moteči in neproduktivni. Najboljša stvar je da dodelite čas, ko boste preverili pošto in tudi dodelite čas, ko mislite, da lahko odgovorite na njo. Lahko tudi ustvarite mape po nujnosti, kamor prestavite pošto. Odgovorite na pošto, ki zahteva takojšnjo pozornost, ostale pa prestavite v mape za dan v tednu na katere lahko odgovarjate.

Tako kot e-poštna sporočila, so tudi družabni mediji dvorezni meč. Pravilna uporaba lahko pripomore k izboljšanju blagovne znamke in osebne podobe, hkrati pa lahko tudi odščipne dragocen čas od dela. Preden uporabite platformo socialnih medijev za promocijo podjetja ali sebe, navedite merljive rezultate, katere želite doseči s to platformo. Nepredvidene promocije na socialnih medijih bodo privedle do nepotrebne izgube časa. Pametna strategija za socialne medije mora vključevati načrtovanje in izvajanje jasno opredeljenih ciljev. Brez ciljev se boste samo trudili in ne dosegli ničesar v zameno.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja